خانواده بازیکن تیم فوتسال مشهدی، به اهدای اعضای فرزندشان رضایت دادند تارتار شاکی از بازیکن پرسپولیس عمری به پرسپولیس بر می‌گردد پرسپولیس و لیستی که برای هر بازیکنی جا ندارد دلخوری شدید درویش از اوسمار سازمان لیگ پرسپولیس و استقلال را ناامید کرد عذرخواهی مهرداد محمدی بعد از مصاحبه جنجالی ویدئو| اشتباه مهلک سعید اسماعیلی در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی شوک به فوتسال مشهد | لژیونر مشهدی دچار مرگ مغزی شد محمد علی گرایی المپیک پاریس را از دست داد ملی‌پوشان فوتبال ممنوع‌المذاکره شدند! ناکامی نکونام در جذب لژیونر‌ها سید حسین حسینی بیرون از لیست استقلال؟ سپاهان بالاتر از پرسپولیس و استقلال! شکست استقلال در خرید فخرالدینی تغییرات در کادر فنی استقلال کلید خورد بدمینتون‌باز مشهدی صاحب دو مدال از رقابت‌های قهرمانی آسیای میانه شد (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) سایه اسکوچیچ روی سر پرسپولیس قدوس – استقلال؛ فعلاً منتفی است ستاره مغضوب قلعه نویی در تیم منتخب لیگ امارات + عکس
سرخط خبرها

اژد‌ها امیدوار به طارمی برای صعود

  • کد خبر: ۱۵۱۵۳۱
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
اژد‌ها امیدوار به طارمی برای صعود
دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب تمام می‌شود.

شهرآرانیوز؛ مرحله رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب با دو دیدار تمام می‌شود و شانزده تیم حاضر در این مرحله نیمی از راه را به پایان خواهند رساند. در ایتالیا اینتری‌ها که در مرحله گروهی توانسته بودند بارسلونا را حذف کنند و خودشان همراه با بایرن‌مونیخ به این مرحله راه پیدا کنند، حالا برای صعود به جمع هشت تیم پایانی باید در برابر مهدی طارمی و یارانش در پورتو قرار بگیرند.

اژد‌های پرتغالی هم که در مرحله گروهی دیگر ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان، یعنی سردار آزمون و تیمش، بایر لورکوزن را حذف کرده بود، حالا امیدوار است تا با درخشش طارمی بتواند در خانه اینتری‌ها نتیجه خوبی بگیرد. دیگر دیدار امشب را هم دو تیم لایپزیش و منچسترسیتی در آلمان برگزار می‌کنند. روی کاغذ شاگردان گواردیولا کار سختی برای حذف حریف آلمانی و صعود به مرحله بعد در پیش ندارند، به‌ویژه با توجه به اینکه لایپزیش در این فصل در لیگ آلمان هم وضعیت ایده‌آلی نداشته است و اکنون در رتبه پنجم جدول قرار دارد. اما باید دید شاگردان مارکو روزه می‌توانند در ورزشگاه خانگی سیتیزن‌ها را غافل‌گیر کنند یا خیر.

مهار ستاره ایرانی، دغدغه اول اینتری‌ها

شاگردان سرخیو کونسیسائو با آماری شگفت‌انگیز به استقبال دیدار حساس اروپایی مقابل اینتر می‌روند. یاران مهدی طارمی در ۲۲ بازی رسمی اخیرشان آماری استثنایی به ثبت رسانده و بدون شکست مسابقاتشان را به پایان رسانده‌اند. آخرین شکست یاران طارمی بیشتر از ۱۲۰ روز پیش در هفته دهم لیگ‌برتر پرتغال مقابل تیم صدرنشین بنفیکا بود، اما پورتو پس از آن در طول ۲۲ مسابقه‌اش ۱۹ پیروزی در رقابت‌های مختلف داخلی و لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده و سه تساوی هم داشته است.

در سمت مقابل هم اینترمیلان در پنج دیدار اخیرش هیچ باختی نداشته و یک تساوی و چهار پیروزی به دست آورده است تا این آمار از سوی دو تیم، احتمال رقابتی جذاب بین آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا را بدهد. سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتری‌ها، به‌خوبی می‌داند که اگر می‌خواهد روند خوب تیمش را در بازی امشب هم ادامه دهد، باید بتواند ستاره ایرانی حریف، یعنی طارمی را به‌خوبی مهار کند. طارمی همان نقشی را در پورتو دارد که ادین ژکو برای نراتزوری ایفا می‌کند.

هردو مهاجم با توجه به فیزیک و نوع بازی‌شان، هم در گل‌زنی نقش پررنگی دارند و هم می‌توانند هم‌تیمی‌هایشان را در موقعیت گل قرار دهند. اینزاگی تجربه مهار مهاجم باکیفیتی مانند ویکتور اوسیمن را در بازی تیمش با ناپولی داشت و برای بازی امشب هم امیدوار است با همان تاکتیک و سپردن مأموریت مهار طارمی به فرانچسکو آچربی، پورتو را زمین‌گیر کند.

کورسوی امید لایپزیش با بازگشت انکوکو

لایپزیش که این فصل دیگر در جمع مدعیان بوندس‌لیگا قرار ندارد، درحالی میزبان منچسترسیتی خواهد بود که امید چندانی به شکست حریف قدرتمندش ندارد. البته شاگردان مارکو روزه پیش از این بازی با بازگشت بهترین گل‌زن این فصلشان، یعنی کریستوفر انکونکو از مصدومیت و احتمال حضورش در دیدار امشب، حالا امیدوارتر از قبل به میدان خواهند رفت. به گزارش سایت اسپورت‌وان، انکونکو پس از مدت‌ها به‌طور کامل در تمرینات لایپزیش شرکت کرد.

انکونکو به‌تازگی پس از بهبودی از آسیب‌دیدگی رباط زانو، به تمرینات تیمش بازگشته است، اما به‌علت نداشتن آمادگی صددرصدی، فقط در بخش‌هایی از تمرینات تیم شرکت می‌کرد. این مهاجم فرانسوی در بازی ابتدای هفته تیمش مقابل ولفسبورگ دقایقی در زمین حاضر شد و یک پاس گل هم به ثبت رساند تا نشان دهد دوباره در حال رسیدن به مرز آمادگی است. بهترین گل‌زن لایپزیش در این فصل حالا آماده است تا به تیمش در دیدار دشوار مقابل سیتیزن‌ها کمک کند.

در طرف مقابل، منچسترسیتی که این هفته و با مساوی بدموقع دربرابر ناتینگهام فارست صدر جدول لیگ‌برتر را دوباره به آرسنال واگذار کرد، حالا می‌خواهد در اروپا جبران مافات کند و با یک پیروزی خوب، در همین بازی رفت کار صعودش را به مرحله بعد لیگ قهرمانان تا حد زیادی یکسره کند. به گفته ادرسون، دروازه‌بان برزیلی سیتیزن‌ها، آن‌ها می‌خواهند این فصل سرانجام قهرمان لیگ قهرمانان شوند و به تنهاافتخاری که جایش هنوز در ویترین جام‌های سیتی خالی است، دست پیدا کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->